Яндекс таксі у Львові. Плюси та мінуси

16 Бер

яндекс таксі львів

Щоб оцінити нашумілий у Львові сервіс Яндекс таксі (російська компанія), який викликав стільки резонансу у громадськості, вирішили самі його протестувати, і без політичних гасел просто оцінити плюси та мінуси Яндекс таксі у Львові.

Отже перше напевне “мінуси”:

– таксисти набираються по оголошенню без перевірки особисто і технічного стану машини (досить скинути фото машини, мати телефон на базі Android версії від 4.4) і все, ти можеш працювати – на жаль це прикрий факт, підтверджений в розмові з одним з таксистів. Тому не знаєш, хто і в якому стані може до тебе приїхати.

– відсутність безпеки – таксист постійно відволікається на програму в телефоні, паралельно кермуючи автомобілем. Крім того, (була свідком) не всі водії мають елементарне кріплення для телефону та навігатора. І скільки б не запевняв таксист, що він уже десять років за кермом, і може одночасно дивитись в телефон, набирати повідомлення, їсти, пити, курити, і вести машину одночасно, для мене це не аргумент, тому кріплення/гарнітура для мобільного телефону та джіпіесу  має бути.

– ціни – так вони чудові для клієнта. За останні років три мабуть взагалі забула, що значить платити 25 грн за поїздку, в той час, як паралельно водій Оптимального таксі за ту ж відстань просив 60 грн. Але є й мінус – невідомо скільки ще триватиме акція, по якій кожному водієві компані доплачує 55 грн за поїздку і в час пік – 70 грн. Тому існує ризик в один прекрасний день “попасти” на круглу суму, не будучи в курсі, що акція виходу на ринок закінчилась.

– не завжди знаходиться машина на поїздку, і можна втратити багато часу, так і не дочекавшись, що машина приїде.

– щоб викликати таксі треба скористатись мобільним додатком, тому, якщо ви не власник смартфону, або він у вас розрядився – скористатись сервісом вам не вдасться.

– оплата йде за кілометраж, відповідно ви не знаєте вартості поїздки, а кожен таксист зацікавлений “накрутити”  його по максимуму. Тому будьте готові, що аргументуючи об’їздом заторів, поганою дорогою, і т.д вас вестимуть невідомими шляхами, таким чином “накручуючи” кілометраж. І так, працюють наші, львівські таксисти, які вже добре знають як це зробити. І так, там працюють таксисти з інших міст, зокрема з Києва, які передають нашим весь досвід хитрощів, як обійти систему.

А тепер “плюси”:

– система дуже зручна. Не потрібно нікого видзвонювати, не потрібно висіти на лінії, очікуючи оператора, одразу бачиш приїде машина чи ні.  В самій системі можна слідкувати за пересуванням очікуваної машини. Тому онлайн сервісу однозначно ТАК, поки що Яндексу, згодом скористаємось і оцінимо Uber, але в пріоритеті між звичайними службами – система себе рекомендує в найкращому світлі. Тому навіть при піднятті цін точно скажу – для себе оберу тепер однозначно онлайн сервіс. Буду рада, якщо з’явиться конкурент виключно українських розробників.

– ціна/якість відповідає на всі сто. Так, за вами не приїде Tesla чи Chrysler, приїдуть звичайні наші машини – ланоси, волги, чері, але, й патити ви будете як за поїзку в ланосі, а не як за лімузин в тому ж ВАЗі, як звикли робити наші таксисти.

– інформація не перевірена, але як зазначив один з представників сервісу – власник Яндекс таксі не зовсім російський, а більша частина акцій належить голландській компанії  (ING Group, що входить до Интер-Альфа групп, Ротшильдів).

Тому обирати Яндекс для себе чи ні – вирішувати кожному особисто, сервіс не ідеальний, і вимагає доопрацювань з боку своїх власників. Якщо є можливість оплачувати заробітну платню водіям в такому розмірі, що навіть київським таксистам вигідно у нас працювати, то й на перевірку безпеки та технічного стану машин теж вартувало б звернути увагу, і докупити кріплення для мобільного, яке коштує копійки.

Але оцінювати потрібно головою і виключно розумом, а не спекулюючи на болючій темі патріотизму витісняти конкурентів. Адже патріотизм не значить ідіотизм. Якщо вже воювати з російським бізнесом, то в першу чергу витіснити треба бізнес Президента з Росії, змінити операторів зв’язку, перевірити інвестиції всіх банків та компаній, їх офшорів, а ще краще – інвестувати в розробки наших співвітчизників, і створити український конкурентно здатний продукт, який був би гарною альтернативою яндексам чи уберам.

 

Немає коментарів до публікації

Написати коментар